نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آلودگی هوا آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
  • آموزش بررسی ساختار دانشی دبیران زیست‌شناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونه‌ها (مطالعه موردی) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
  • آموزش ضرورت آشنایی دبیران زیست شناسی با گروه های خونی سیستم ABO با تاکید بر گروه خونی بمبئی در رفع کج فهمی های درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
  • آموزش زیست شناسی بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • آموزش زیست شناسی مقایسه روش تدریس سخنرانی با روش تدریس بحث گروهی در آموزش زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 27-34]
  • آموزش زیست شناسی دیدگاه استادان و دانشجویان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی، فیزیک و شیمی پیرامون ویژگی‌های استاد برتر در دانشگاه فرهنگیان:یک مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 13-30]
  • آموزش زیست شناسی آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
  • آموزش زیست شناسی تاثیر آموزش زیست شناسی به روش درس پژوهی معلمان بر افزایش نمرات دانش آموزان(مطالعه موردی دانش آموزان متوسطه 1 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
  • آموزش زیست شناسی تکنولوژی "واقعیت افزوده" و کاربرد آن در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-84]
  • آموزش زیست شناسی ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 15-32]
  • آموزش زیست شناسی سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران درباره‌ی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 71-81]
  • آموزش زیست محیطی آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
  • آموزش مبتنی بر مغز مروری بر کاربرد آموزش مبتنی بر مغز در کلاس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
  • آموزش و پرورش آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]

ا

  • ارزیابی کیفیت ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 15-32]
  • استاد برتر دیدگاه استادان و دانشجویان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی، فیزیک و شیمی پیرامون ویژگی‌های استاد برتر در دانشگاه فرهنگیان:یک مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 13-30]
  • الگوی‌تدریس مدیریت‌آموزش تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیت‌پذیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
  • امکانات آموزشی آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
  • انرژی نو آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
  • اینستاگرام اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 62-71]

ب

  • بحث گروهی مقایسه روش تدریس سخنرانی با روش تدریس بحث گروهی در آموزش زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 27-34]
  • برنامه درسی بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • برنامه درسی چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
  • برنامه درسی ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 15-32]
  • بیودیزل آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]

پ

  • پیشرفت‌تحصیلی تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیت‌پذیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]

ت

  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 50-61]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
  • تدریس مقایسه روش تدریس سخنرانی با روش تدریس بحث گروهی در آموزش زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 27-34]
  • تدریس مروری بر روش‌های نوین آموزش زیست‌شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 43-56]
  • تدریس سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران درباره‌ی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 71-81]
  • تفکر انتقادی چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
  • تفکر همگرا تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
  • تفکر واگرا تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
  • تکامل بررسی ساختار دانشی دبیران زیست‌شناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونه‌ها (مطالعه موردی) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
  • توسعه پایدار آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]

ح

  • حل مسئله چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
  • حیطه‌ی شناختی بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 31-49]

د

  • دانش‌آموزان تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیت‌پذیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
  • دانش آموزان دبیرستان بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانی نسبت به علم بیوتکنولوژی ( مطالعه موردی دانش آموزان منطقه 9 آموزش و پرورش شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-12]
  • دانش بیوتکنولوژی بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانی نسبت به علم بیوتکنولوژی ( مطالعه موردی دانش آموزان منطقه 9 آموزش و پرورش شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-12]
  • دانشجو معلمان ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 15-32]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • دانشگاه فرهنگیان مقایسه روش تدریس سخنرانی با روش تدریس بحث گروهی در آموزش زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 27-34]
  • دانشگاه فرهنگیان دیدگاه استادان و دانشجویان رشته‌های آموزش زیست‌شناسی، فیزیک و شیمی پیرامون ویژگی‌های استاد برتر در دانشگاه فرهنگیان:یک مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 13-30]
  • دبیران تاثیر کتاب " انسان و محیط زیست " پایه یازدهم بر تغییر دیدگاه فردی دبیران در دبیرستانهای پسرانه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
  • دبیران زیست شناسی ضرورت آشنایی دبیران زیست شناسی با گروه های خونی سیستم ABO با تاکید بر گروه خونی بمبئی در رفع کج فهمی های درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
  • دبیرستان های کرمانشاه تاثیر کتاب " انسان و محیط زیست " پایه یازدهم بر تغییر دیدگاه فردی دبیران در دبیرستانهای پسرانه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
  • دبیری زیست شناسی بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
  • درس پژوهی تاثیر آموزش زیست شناسی به روش درس پژوهی معلمان بر افزایش نمرات دانش آموزان(مطالعه موردی دانش آموزان متوسطه 1 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
  • درس زیست‌شناسی بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 31-49]
  • درس زیست شناسی تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیت‌پذیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
  • دیدگاه فردی تاثیر کتاب " انسان و محیط زیست " پایه یازدهم بر تغییر دیدگاه فردی دبیران در دبیرستانهای پسرانه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]

ر

  • رهبری تحولی تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیت‌پذیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
  • روش تدریس بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 57-70]
  • روش تدریس 5E بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 31-49]
  • روش تدریس فعال تاثیر آموزش زیست شناسی به روش درس پژوهی معلمان بر افزایش نمرات دانش آموزان(مطالعه موردی دانش آموزان متوسطه 1 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
  • روش خلاقیت گیلفورد تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
  • روش‌های نوین مروری بر روش‌های نوین آموزش زیست‌شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 43-56]

ز

  • زیست‌شناسی بررسی ساختار دانشی دبیران زیست‌شناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونه‌ها (مطالعه موردی) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
  • زیست‌شناسی مروری بر روش‌های نوین آموزش زیست‌شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 43-56]
  • زیست شناسی مروری بر کاربرد آموزش مبتنی بر مغز در کلاس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
  • زیست شناسی ١ سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران درباره‌ی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 71-81]
  • زیست‌شناسی پایه دهم تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 50-61]
  • زیست‌شناسی دهم تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
  • زیست شناسی یازدهم تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]

س

  • سلامت و بهداشت پایه دوازدهم اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 62-71]

ع

  • علوم اعصاب شناختی مروری بر کاربرد آموزش مبتنی بر مغز در کلاس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
  • علوم پایه چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
  • عملکرد آموزشی بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 57-70]

ف

  • فعال- غیرفعال تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 50-61]
  • فعال- غیرفعال تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
  • فلش تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
  • فناوری آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
  • فناوری آموزشی سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران درباره‌ی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 71-81]
  • فناوری در آموزش تکنولوژی "واقعیت افزوده" و کاربرد آن در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-84]

ک

  • کاربرد های بیوتکنولوژی بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانی نسبت به علم بیوتکنولوژی ( مطالعه موردی دانش آموزان منطقه 9 آموزش و پرورش شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-12]
  • کارکرد مغز چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
  • کتاب انسان و محیط زیست تاثیر کتاب " انسان و محیط زیست " پایه یازدهم بر تغییر دیدگاه فردی دبیران در دبیرستانهای پسرانه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
  • کتاب زیست شناسی 2 تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
  • کتاب زیست‌شناسی دهم بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 57-70]
  • کلوز تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]

گ

  • گروه خونی بمبئی ضرورت آشنایی دبیران زیست شناسی با گروه های خونی سیستم ABO با تاکید بر گروه خونی بمبئی در رفع کج فهمی های درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
  • گروه های خونیABO ضرورت آشنایی دبیران زیست شناسی با گروه های خونی سیستم ABO با تاکید بر گروه خونی بمبئی در رفع کج فهمی های درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]

م

  • مدارس هوشمند آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
  • مدیریت تدریس بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیست‌شناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 57-70]
  • مسئولیت‌پذیری تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیت‌پذیری و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
  • مشکلات عضلانی- استخوانی اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 62-71]
  • مک‌لافلین تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]

ن

  • نظام آموزشی مروری بر روش‌های نوین آموزش زیست‌شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 43-56]
  • نقشه مفهومی بررسی ساختار دانشی دبیران زیست‌شناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونه‌ها (مطالعه موردی) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]

و

  • واقعیت افزوده تکنولوژی "واقعیت افزوده" و کاربرد آن در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-84]
  • واقعیت مجازی تکنولوژی "واقعیت افزوده" و کاربرد آن در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-84]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب زیست‌شناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 50-61]
  • ویلیام رومی تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]

ی

  • یادگیری بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 31-49]
  • یادگیری مروری بر کاربرد آموزش مبتنی بر مغز در کلاس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]