آ
-
آلودگی هوا
آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
-
آموزش
بررسی ساختار دانشی دبیران زیستشناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونهها (مطالعه موردی) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
-
آموزش
ضرورت آشنایی دبیران زیست شناسی با گروه های خونی سیستم ABO با تاکید بر گروه خونی بمبئی در رفع کج فهمی های درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
-
آموزش زیست شناسی
بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
-
آموزش زیست شناسی
مقایسه روش تدریس سخنرانی با روش تدریس بحث گروهی در آموزش زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 27-34]
-
آموزش زیست شناسی
دیدگاه استادان و دانشجویان رشتههای آموزش زیستشناسی، فیزیک و شیمی پیرامون ویژگیهای استاد برتر در دانشگاه فرهنگیان:یک مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 13-30]
-
آموزش زیست شناسی
آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
-
آموزش زیست شناسی
تاثیر آموزش زیست شناسی به روش درس پژوهی معلمان بر افزایش نمرات دانش آموزان(مطالعه موردی دانش آموزان متوسطه 1 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
-
آموزش زیست شناسی
تکنولوژی "واقعیت افزوده" و کاربرد آن در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-84]
-
آموزش زیست شناسی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 15-32]
-
آموزش زیست شناسی
سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران دربارهی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 71-81]
-
آموزش زیست محیطی
آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
-
آموزش مبتنی بر مغز
مروری بر کاربرد آموزش مبتنی بر مغز در کلاس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
-
آموزش و پرورش
آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
ا
-
ارزیابی کیفیت
ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 15-32]
-
استاد برتر
دیدگاه استادان و دانشجویان رشتههای آموزش زیستشناسی، فیزیک و شیمی پیرامون ویژگیهای استاد برتر در دانشگاه فرهنگیان:یک مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 13-30]
-
الگویتدریس مدیریتآموزش
تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیتپذیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
-
امکانات آموزشی
آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
-
انرژی نو
آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
-
اینستاگرام
اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 62-71]
ب
-
بحث گروهی
مقایسه روش تدریس سخنرانی با روش تدریس بحث گروهی در آموزش زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 27-34]
-
برنامه درسی
بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
-
برنامه درسی
چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
-
برنامه درسی
ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 15-32]
-
بیودیزل
آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
پ
-
پیشرفتتحصیلی
تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیتپذیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
ت
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب زیستشناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 50-61]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
-
تحلیل محتوا
تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
-
تدریس
مقایسه روش تدریس سخنرانی با روش تدریس بحث گروهی در آموزش زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 27-34]
-
تدریس
مروری بر روشهای نوین آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 43-56]
-
تدریس
سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران دربارهی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 71-81]
-
تفکر انتقادی
چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
-
تفکر همگرا
تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
-
تفکر واگرا
تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
-
تکامل
بررسی ساختار دانشی دبیران زیستشناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونهها (مطالعه موردی) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
-
توسعه پایدار
آموزش مفهوم و جایگاه انرژی های زیستی به فراگیران مبتنی بر طراحی آزمایش آسان و اثربخش (مطالعه موردی انرژی های نو - پایدار) [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 33-42]
ح
-
حل مسئله
چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
-
حیطهی شناختی
بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 31-49]
د
-
دانشآموزان
تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیتپذیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
-
دانش آموزان دبیرستان
بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانی نسبت به علم بیوتکنولوژی ( مطالعه موردی دانش آموزان منطقه 9 آموزش و پرورش شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-12]
-
دانش بیوتکنولوژی
بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانی نسبت به علم بیوتکنولوژی ( مطالعه موردی دانش آموزان منطقه 9 آموزش و پرورش شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-12]
-
دانشجو معلمان
ارزیابی کیفیت برنامه درسی رشته آموزش زیست شناسی دوره ی کارشناسی دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجومعلمان [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 15-32]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
-
دانشگاه فرهنگیان
مقایسه روش تدریس سخنرانی با روش تدریس بحث گروهی در آموزش زیست شناسی در دانشگاه فرهنگیان تهران [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 27-34]
-
دانشگاه فرهنگیان
دیدگاه استادان و دانشجویان رشتههای آموزش زیستشناسی، فیزیک و شیمی پیرامون ویژگیهای استاد برتر در دانشگاه فرهنگیان:یک مطالعه کیفی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 13-30]
-
دبیران
تاثیر کتاب " انسان و محیط زیست " پایه یازدهم بر تغییر دیدگاه فردی دبیران در دبیرستانهای پسرانه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
-
دبیران زیست شناسی
ضرورت آشنایی دبیران زیست شناسی با گروه های خونی سیستم ABO با تاکید بر گروه خونی بمبئی در رفع کج فهمی های درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
-
دبیرستان های کرمانشاه
تاثیر کتاب " انسان و محیط زیست " پایه یازدهم بر تغییر دیدگاه فردی دبیران در دبیرستانهای پسرانه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
-
دبیری زیست شناسی
بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه درسی جدید رشته آموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان درمقایسه با برنامه قبلی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 5-14]
-
درس پژوهی
تاثیر آموزش زیست شناسی به روش درس پژوهی معلمان بر افزایش نمرات دانش آموزان(مطالعه موردی دانش آموزان متوسطه 1 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
-
درس زیستشناسی
بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 31-49]
-
درس زیست شناسی
تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیتپذیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
-
دیدگاه فردی
تاثیر کتاب " انسان و محیط زیست " پایه یازدهم بر تغییر دیدگاه فردی دبیران در دبیرستانهای پسرانه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
ر
-
رهبری تحولی
تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیتپذیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
-
روش تدریس
بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیستشناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 57-70]
-
روش تدریس 5E
بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 31-49]
-
روش تدریس فعال
تاثیر آموزش زیست شناسی به روش درس پژوهی معلمان بر افزایش نمرات دانش آموزان(مطالعه موردی دانش آموزان متوسطه 1 شهر تهران) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 43-52]
-
روش خلاقیت گیلفورد
تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
-
روشهای نوین
مروری بر روشهای نوین آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 43-56]
ز
-
زیستشناسی
بررسی ساختار دانشی دبیران زیستشناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونهها (مطالعه موردی) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
-
زیستشناسی
مروری بر روشهای نوین آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 43-56]
-
زیست شناسی
مروری بر کاربرد آموزش مبتنی بر مغز در کلاس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
-
زیست شناسی ١
سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران دربارهی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 71-81]
-
زیستشناسی پایه دهم
تحلیل محتوای کتاب زیستشناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 50-61]
-
زیستشناسی دهم
تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
-
زیست شناسی یازدهم
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
س
-
سلامت و بهداشت پایه دوازدهم
اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 62-71]
ع
-
علوم اعصاب شناختی
مروری بر کاربرد آموزش مبتنی بر مغز در کلاس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
-
علوم پایه
چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
-
عملکرد آموزشی
بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیستشناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 57-70]
ف
-
فعال- غیرفعال
تحلیل محتوای کتاب زیستشناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 50-61]
-
فعال- غیرفعال
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
-
فلش
تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
-
فناوری
آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
-
فناوری آموزشی
سنجش مقایسه ای دیدگاه دانش آموزان و دبیران دبیرستان های منطقه 9 تهران دربارهی چالش های به کارگیری فناوری در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 71-81]
-
فناوری در آموزش
تکنولوژی "واقعیت افزوده" و کاربرد آن در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-84]
ک
-
کاربرد های بیوتکنولوژی
بررسی نگرش دانش آموزان دبیرستانی نسبت به علم بیوتکنولوژی ( مطالعه موردی دانش آموزان منطقه 9 آموزش و پرورش شهر مشهد) [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 1-12]
-
کارکرد مغز
چالش های موجود در آموزش زیست شناسی و نقش خلاقیت در افزایش یادگیری آن [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 15-30]
-
کتاب انسان و محیط زیست
تاثیر کتاب " انسان و محیط زیست " پایه یازدهم بر تغییر دیدگاه فردی دبیران در دبیرستانهای پسرانه شهر کرمانشاه [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-14]
-
کتاب زیست شناسی 2
تحلیل محتوای مقایسه ای بخش دستگاه حرکتی کتاب زیست شناسی 2 و بخش سیستم عضلانی کتاب علوم طبیعی مدارس آمریکا به روش خلاقیت گیلفورد [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 72-82]
-
کتاب زیستشناسی دهم
بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیستشناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 57-70]
-
کلوز
تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
گ
-
گروه خونی بمبئی
ضرورت آشنایی دبیران زیست شناسی با گروه های خونی سیستم ABO با تاکید بر گروه خونی بمبئی در رفع کج فهمی های درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
-
گروه های خونیABO
ضرورت آشنایی دبیران زیست شناسی با گروه های خونی سیستم ABO با تاکید بر گروه خونی بمبئی در رفع کج فهمی های درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-82]
م
-
مدارس هوشمند
آموزش زیست شناسی با رویکرد فناورانه [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 31-42]
-
مدیریت تدریس
بررسی تأثیر ساختار جدید کتاب زیستشناسی دهم بر عملکرد آموزشی دبیران [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 57-70]
-
مسئولیتپذیری
تأثیر کاربست الگوی مدیریت آموزش به سبک رهبری تحولی دبیران زیست شناسی بر مسئولیتپذیری و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان در درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 35-56]
-
مشکلات عضلانی- استخوانی
اثر بخشی تدریس با استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تدریس مبحث مشکلات عضلانی – استخوانی کتاب سلامت و بهداشت پایه دوازدهم [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 62-71]
-
مکلافلین
تحلیل محتوای کتاب درسی زیست شناسی پایه دهم به روش فلش، مک لافلین و کلوز [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 1-14]
ن
-
نظام آموزشی
مروری بر روشهای نوین آموزش زیستشناسی [دوره 1، شماره 4، 1398، صفحه 43-56]
-
نقشه مفهومی
بررسی ساختار دانشی دبیران زیستشناسی در پذیرفتن یا رد نظریه تکامل گونهها (مطالعه موردی) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 15-26]
و
-
واقعیت افزوده
تکنولوژی "واقعیت افزوده" و کاربرد آن در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-84]
-
واقعیت مجازی
تکنولوژی "واقعیت افزوده" و کاربرد آن در آموزش زیست شناسی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 73-84]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب زیستشناسی پایه دهم دوره دوم متوسطه رشته علوم تجربی از منظر فعال و غیرفعال بودن بر مبنای الگوی ویلیام رومی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 50-61]
-
ویلیام رومی
تحلیل محتوای کتاب زیست شناسی پایه یازدهم از منظر فعال یا غیرفعال بودن براساس روش ویلیام رومی [دوره 1، شماره 3، 1398، صفحه 53-72]
ی
-
یادگیری
بررسی اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ روش تدریس 5Eدرحیطه ی شناختی یادگیری درس زیست شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 31-49]
-
یادگیری
مروری بر کاربرد آموزش مبتنی بر مغز در کلاس زیست شناسی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 57-68]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد